Maaliskuun Bette Box

*Yhteistyössä BetteBox
Maaliskuun Bette Box kilahti taas postiin ja kävin taas ihan täpinöissäni hakemassa paketin. Tämän kuun boksi olikin viimeinen hetkeen, tästä höpisen postauksen lopussa lisää! Ilman enempiä höpinöitä, mennään kurkkaamaan mitä tämän kuun boksista paljastui!

SkinMood Blenderi
Mun vanha blenderi alkoi jo näyttää aika kamalalta, joten oli tosi kiva saada uusi testiin. Tän mallista mulla ei ole ennen ollutkaan. Ensivaikutelma on kyllä hyvä. Tällä saa tosi tarkkaa jälkeä esim. peitevoidetta levittäessä, tykkään!

Noughty shampoo
"Noughty on uusi vegaaninen brändi, jonka tuotteissa on käytetty 97% tarkoin valittuja luonnollisia tuotteita" Viime kuun bokseissa on tullut paljon hiustenhoitotuotteita, joten kyllä hiukset tykkää. Bokseihin päätyi tältä merkitlä kolmea eri shampoota ja mun boksiin päätyi tämä Wave Hello, joka on suunnattu kiharoille hiuksille. Hieman aiheutti hämmennystä tämä valinta, mutta onneksi tämä sopii myös suorille ja kuiville hiuksille!
Ziaja Misellivesi
Kiva saada uusi misellivesi testiin. En ole kasvovesistä vielä löytänyt sellasta ikilempparia, johon päätyisin aina. Tää vaikuttaa kyllä hyvältä. Ei kuivata ihoa samalla lailla, mitä mun edellinen misellivesi!

Cutrin hoitoaine
"...on hajusteeton ja hellävarainen hoitoaine hiusten puhdistukseen shampoopesujen välissä. Tuote puhdistaa hellävaraisesti, kosteuttaa tehokkaasti, sekä rauhoittaa ja suojaa erityisesti kuivaa ja herkkää hiuspohjaa."
Tää tuli niin tarpeeseen! Mun päänahka on alkanut vähän herkistyä, joten niin kiva päästä testaamaan onko tästä siihen apua!
Himalaya Herbals hammastahna
Mulla on pari erilaista valkaisevaa hammastahnaa ollut jo aiemmin testissä valkoisempien hampaiden toivossa ja on niin kiva päästä kokeilemaan nyt myös tätä. Ajattelin ensin, että tämän yrttisen maun vuoksi tämä jää käyttämättä, mutta oikeastaan jopa tykkään siitä!

Garnier itseruskettava liina
"...takaa nopean rusketuksen. Levitä kuivalle iholle välttäen kulmakarvoja ja hiusrajaa."
Tämä onkin täysin uusi konsepti mulle. Jännä päästä testaamaan kuinka tämän kanssa käy, haha! :D

Siinäpä tämän kuun boksi! Mitäpä piditte? Tämän kuun boksi onkin viimeinen hetkeen. Tykkään silloin tällöin tilata Betteä, mutta en ehkä voisi tilata tätä jatkuvasti, koska noita puteleita kertyy kyllä eikä niitä muuten ehdi millään käyttää! Nyt onkin pieni tauko siis paikallaan. Kolme boksia mulle sitten ehti tulla, mitäpä ajattelin niistä yleisesti? Tykkäsin kyllä! Pääsin tutustumaan useampaankin merkkiin, joista en ollut aiemmin edes kuullut! Mitä oisin toivonut lisää? Ehdottomasti kosmetiikkatuotteita! Niitä tuli nyt harmillisen vähän! Rakastan kosmetiikkaa ja näiden kolmen boksin aikana tuli oikeastaan vain kaksi tuotetta. Silmänympärysvoide sekä luomiväri trio-paletti.

Nää boksit on kyllä super kiva piristys arjen keskelle, joten eiköhän mun tuu tätä taas jossain vaiheessa tilattua!♡

2 kommenttia

  1. Sulla on niin kauniita kuvia! 😍 Mä olisin toivonut tältä boxilta vähän enemmän, etenkin hiusjuttuja on ollut nyt alkuvuodesta ”liikaa”. Sama juttu mulla että purkkeja ja purnukoita tuntuu kertyvän vähän liikaakin, joten luultavasti huhtikuun boxin jälkeen jään tauolle. Kivaa torstaipäivää! 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) No siis jep niimpä! Oon ihan samaa mieltä! :) Kiitos samoin! :)<3

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.