Kodin uusi ilme

Muhun on iskenyt sisustuskärpänen pitkästä aikaa oikein kunnolla! Mun olohuone on kokenut päivityksen uuden sohvan sekä uuden tv-tason muodossa ja oon niin innoissani näistä! Harvemmin ostan huonekaluja ihan jo siksi, että tähän mun reiluun 30m2 asuntoon ei ihan hirveän isot kalusteet mahdu, joten se tuo paljon haasteita uusia huonekaluja etsiessä. Olin kuitenkin jo pidemmän aikaan haaveillut uudesta sohvasta. Mulla ei ollut niin välttämätön tarve saada uutta sohvaa, mutta kaipasin vähän vaihtelua ja ehkä himpun isompaa sohvaa. Olin silloin tällöin katsellut netistä sohvia ja haaveillut jopa ostavani osamaksulla, mutta jotenkin aina lykkäsin asiaa.

Kunnes näin Facebookissa myynnissä täydellisen sohvan, just sen tyylisen mistä olin haaveillutkin! Aloin laittaa myyjälle viestiä, hän ei vastannut viesteihin aluksi & olin ihan varma, että sohva olisi jo ehtinyt mennä, mutta sain kuin sainkin tämän! Tää on niin täydellinen ja mikä parasta! Mä mahdun makaamaan tähän itse kokonaan. Edellinen sohva ei ollut mukavin löhöilyyn, koska maatessani siinä, jouduin aina pitämään jalkoja käsinojalla, vaikken mikään kovin pitkä olekaan. Nyt on ihanaa kun voi oikeasti maata sohvalla!
Uutta tv-tasoa ehdin haaveilla jo useamman kuukauden. Mua rupesi ärsyttämään edellisen tv-tason avoimuus, halusin löytää tv-tason, jossa olisi laatikot, jotta saisin mm. mun langat pois näkyviltä. En meinannut millään löytää kivan mallista saati tarpeeksi pientä! Sattumalta törmäsin Facebookissa kivan malliseen tv-tasoon, joka annettiin ilmasiks. Se oli pähkinänvärinen, joten ei sopinut ihan mun sisustuksen Feng Shuihin, mutta onneks mulla oli edellisestä rempasta jäänyt purkki valkoista maalia, joten näppäränä tyttönä maalasin sen valkoiseksi ja nyt taso sopii tänne täydellisesti! Varsinainen löytö!

Oon jotenkin niin innoissani tästä uudesta ilmeestä. Tulee jotenkin niin paljon aikuisempi fiilis eikä ihme. Lähes kaikki mun huonekalut on ostettu, kun olen muuttanut tähän asuntoon 17 vuotiaana. Pääset kurkkaamaan edellisen sohvan & tv-tason tästä edellisestä kodin esittelystä.

Mitä tykkäätte näistä mun uusista hankinnoista?

4 kommenttia

  1. Siis näyttää aivan superkivalta! :) Tuo sohva on aivan ihana, kelpaisi kyllä mullekin <3 Ja onpa ollut hyvä idea maalata tv-taso valkoiseksi, siinä oot säästänyt jo pitkän pennin :) Hyvää viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) No niimpä! :) Kiitos, samoin sinne! :)<3

      Poista
  2. Oi hyviä löytöjä olet tehnyt! Varsinkin tuo sohva on ihanan siro <3
    -Riikka M
    www.riikkamiettinen.fi

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.