Virkatut lasinaluset | DIY

Virkatut lasinaluset
Mä oon aivan hurahtanut virkkaamiseen. Oon jo vuosia sitten yrittänyt aloittaa virkkaamista ja kokeilin muutama vuosi tehdä isoäidinneliötä ja siitä ei tullut kerrassaan mitään. Senkin jälkeen olen paria työtä aloittanut, mutta ei ole onnistunut. Tänä keväänä halusin taas kokeilla tehdä pieniä projekteja ja vihdoin mä hoksasin jutun juonen! Sen jälkeen olenkin jo virkannut lahjaksi unipupun & ruusun sekä itselleni valeampiaispesän, kirjanmerkkejä sekä sohvalle kaukosäätimille "säilytyspussukan". Tällä hetkellä keskeneräisenä mulla on matto ja pöytäliina eli oon ihan koukussa, heh.

Viimeisin valmistunut työ onkin nämä lasinaluset. Netti on täynnä ohjeita vaikka kuinka kivoihin lasinalusiinkin, mutta tällä kertaa päädyin näihin. Ohje löytyy täältä. Näistä tuli aika kivat vai mitä?
Virkatut lasinaluset
Virkatut lasinaluset
Mä haluaisin nyt ostella vaikka kuinka lisää lankoja, vaikka mulla on edellisiäkin vaikka kuinka vielä. Mulla on vaan tosi paljon sen värisiä, etten oikein keksi mitä niistä tekisin. Mutta pakko on käyttää edelliset ensin tai muuten ne ei mahdu kohta enää mihinkään, haha. Haluaisin kokeilla virkata mm. mekon, viltin ja ruokapöydälle tabletit. Eli ei ole tämä hullutus laantumassa mihinkään, heh.

Tykkäätkö sä virkata tai neuloa? Jos tykkäät, mitä sulla on tällä hetkellä työn alla?

2 kommenttia

  1. Löysin blogisi blogit.fi:n uusien blogien listasta, ja lueskelin ajatuksiasi blogitauosta ja uudesta aloituksesta vuosien tauon jälkeen. Ihanaa kun olet palannut blogin äärelle, tervetuloa takaisin! On mahtavaa kun blogimaailma aktivoituu pikkuhiljaa taas :)

    VastaaPoista
  2. Oi ihanaa, että olet löytänyt tänne, tervetuloa!<3 On ollut ihanaa huomata, että löytyy vielä aktiivisia bloggaajia vaikka ennen paluuta ajattelin, että onkohan tämä täysin kuollut maailma. Mutta ihanaa, että ihmiset vielä kirjoittelevat. Jotenkin sellaisen täysin visuaalisen ja jopa välillä "pintakiilto"-Instagram kauden jälkeen on ihana päästä taas kirjoittelemaan.<3

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.