2019 tavoitteet

Vaikka en varsinaisia uuden vuoden lupauksia tänä vuonna tehnytkään, on mulla silti pari tavoitetta tälle vuodelle. Musta ainakin itsestäni tuntuu, että jos lupaan itselleni jotain, mun on vaikeampi pitää sitä lupausta kuin että ajattelen niin, että lupaan yrittää. Luo vähemmän paineita ja on mun mielestä helpompi yrittää eikä luo niin suurta stressiä, jos epäonnistuu.


Parempi ruokavalio
Joojoo, kuulostaa niin kliseiseltä. En nyt tarkoita mitään dieettiä, jossa punnitsen kalorit ja siinä toivossa laihdun. Ihan vaan yritän syödä. Sen jälkeen, kun vuonna 2016 sain diagnoosiksi IBS:n eli ärtyvän suolen oireyhtymän, mun ruokahalu on kadonnut melkein kokonaan. En koskaan keksi, mitä haluan syödä, koska ei tee mieli mitään. Tästä syystä en syö lämmintä ruokaa kuin ehkä muutaman kerran kuukaudessa. Ruokavalio on siis todella huono tällä hetkellä. Nyt yritänkin vihdoin oikeasti opetella tekemään ruokaa. Helppoa, mutta sellaista mitä maha kestää. Toivottakaa mulle onnea tämän kanssa!
Ulkomaan reissu
En oo käynyt kunnon ulkomaan reissulla 2015 jälkeen. Oon käynyt päivä Tukholmassa risteilyllä ja tässä kuussa meillä on päivä Tallinnassa-risteily. Mutta tänä vuonna olisi tarkoitus lähteä myös vähän pidemmälle kuin 12h reissulle ja vähän pidemmälle kuin naapurimaahan. Tällä hetkellä haaveilen kolmen viikon lomasta Los Angelesissä. Oon ihan super innoissani suunnittelemassa tätä ja toivon, että saisin säästettyä tarpeeksi rahaa, jotta pääsisin lokakuussa lähtemään sinne. Se ei ole ihan halvin lomakohde, joten peukut pystyyn, että tämä haave toteutuu! Parhaat säästövinkit otetaan myös vastaan!

Oikeastaan nämä kaksi on suurimmat tavoitteet tälle vuodelle. Tunnen itseni tällä hetkellä todella motivoituneeksi ja toivon, että tää fiilis pysyy pitkään! :)

2 kommenttia

  1. Itse viime vuonna Losissa päin reissanneena, rahan säästäminen oli aluksi jopa hankalaa. Kaiken palkan halus aina käyttää muuhun, mutta loppujen lopuksi säästäminen tapahtui kuin yllättäen. Kannattaa vaan muistaa mitä varten säästää, niin heti helpottaa! :) Tsemppiä!


    https://behindthename-a.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ehkä mulla on toivoo saada matkabudjetti kasaan! :)

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.