Instagramin tykätyimmät & tarinat niiden takaa

Vuosi 2018 huristelee kohti loppuaan ja täällä ainakin odotellaan innolla ja motivoituneena tulevaa vuotta. Otetaan kuitenkin vielä nopea katsaus menneeseen vuoteen. Kokosin vuoden suosituimmat kuvat Instagramista ja kerron pari tarinaa niiden takaa.
Tässä on omasta mielestäni vuoden onnistuneimmat kuvat itsestäni. Nämä onnistui ihan super hyvin! Tilannehan oli siis se, että minulla oli selkeä visio asusta ja se piti päästä kuvaamaan. Ongelmana oli, ettei ollut kuvauskaveria, koska mulla ja vakkari kuvailukaverilla ei aikataulut napanneet. Onneksi saatiin sovittua Mariannen ja Lauran kanssa treffit ja saatiin nää kuvat napattua. Iso kiitos vielä tytöille!♡
Ensimmäinen kuva on näistä kuvista tuorein. Ostin Black Fridaynä uuden puhelimen, josta olen ollut super innoissani ja halusin höpistä siitä Instagramin puolellakin. Nappasin sitten tämän kuvan!
Toinen kuva on otettu ihan kesän lopussa. Olin just ostanut uuden kameran, joten oli pakko päästä testailemaan sitä! Ajateltiin samalla kerralla olla tehokkaita ja napattiin kahdet asukuvat yhdellä kerralla. Vain vähän aikaa ennen kuvan ottamista, oon ollut parkkipaikalla autossa vaihtamassa vaatteita. #vainbloggaajajutut Onks tää sitä bloggaajien glamour elämää? Haha! :D
Nämä kaksi kuvaa on ihan alkuvuodelta. Toinen on napsastu ihanista tulppaaneista! Tästä kuvasta ei nyt ole sen ihmeellisempää tarinaa. :D Toinen kuva on otettu yhtä postausta varten. Tämä kuva sai yhtäkkiä yön aikana yli 500 tykkäystä? Olin aamulla hieman ihmeissäni. Onko jollain muulla tullut tuollaista ihmeellistä tykkäysmäärää?
Mitäs tykkäsitte tällaisesta postauksesta? :)

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.