Liian isosta kirppislöydöstä sopivaksi | DIY

Tiedättekö sen tunteen, kun löydätte kirpparilta jonkun tosi kivan vaatteen ja sitten katotte koko lappua? ...Liian iso. Mulle kävi vähän aikaa sitten näin. Löysin aivan täydelliset pöksyt, jonka tyylisiä olin etsinyt, mutta ne oli kokoa 44 eli aivan liian isot mulle. En silti hannonut jättää niitä roikkumaan sinne hengariin vaan kotiutin ne. Aattelin, että mä pienennän ne. Kokeilin ensin pienentää niitä ite, mutta eihän siitä tullut muuta kuin harmaita hiuksia! :D Pyysin sitten kaverilta apua ja nyt housut on mulle sopivan kokoiset! Siitä huolimatta, että maksoin kaverille ompeluavusta, säästin siinä siitä huolimatta, koska kaupasta en olisi noin halvalla löytänyt samantyylisiä. Kierrätys kannattaa!
Mitä mieltä sä oot? Onnistuiko projekti?
Asukuvia näiden kanssa tulossa myöhemmin!

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.