Alkusyksyn tunnelmaa

 Mä rakastan elokuuta ja mä rakastan syksyn tunnelmaa. Syksy on mulle jollain tavalla aina uuden alku. Tänä vuonna erityisesti, koska mulla alkoi juuri AMK-opinnot Tiimiakatemiassa, jännittävää! 

Rakastan myös elokuuta, viljapeltoja, kultaisia auringonsäteitä ja auringonkukkia. Mä rakastan myös todella paljon ruskaa sekä pimeneviä iltoja sateenropinassa kynttilänvalossa. Meillä on ystävän kanssa tällainen jokavuotinen perinne käydä kuvailemassa auringonkukkapelloilla ja saatiin tämä toteutettua taas tänä vuonna.

En malta odottaa retkeilyä ruskan aikaan, leffailtoja sateenropinassa ja kynttilän valossa sekä kirjojen lukemista viltin alla.

Auringonkukka

Syksy on myös inspiroivaa aikaa. Tiimiakatemian alkaminen tuo mukanaan paljon uutta ja ootan jännityksellä, mitä kaikkea tulevaisuus tuo tullessaan – ainakin uusia ihmisiä, tapahtumia sekä erilaisia projekteja. Tämä on mulle ehdottomasti sellainen omalta mukavuusalueelta poistumisen ja kasvun hetki.

Syksy tulee varmasti olemaan ainakin osittain kiireinen, mutta yritän muistaa pysähtyä nauttimaan myös pienistä hetkistä. Sain kesän rauhoittua ja opetella sitä hitaampaa elämää ja yritän pitää sen arjessa mukana. Ne ihanat pienet hetket voi olla sumuisen aamun ihmettely tai kynttilöiden tunnelmasta nauttiminen.

Odotan innolla, mitä kaikkea tämä syksy tuo mukanaan – niin opintojen kuin elämän muidenkin osa-alueiden suhteen.

Auringonkukkapelto

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.