Uusi alku

Viimeisimmästä postauksesta on jo 3,5 vuotta.. Siinä kirjoitin ajatuksia siitä, kuinka olin kipuillut sisällöntuottamisen kanssa. Oon kokenut paljon paineita ja rakkaat harrastukset muuttuivatkin lukujen tuijotteluiksi, niistä pettymiseen ja sen kautta blogin lopettamiseen sekä Instagramin hiljenemiseen. Kerroin TikTokissa mm. siitä, että oon elänyt somea varten ja tehnyt mm. hankintoja "somea varten". Jos kiinnostaa, se löytyy täältä. Oon siis kokenut tosi paljon pinnallisia paineita. Kuinka mun kodin tai hankintojen täytyy olla "Instagram-worth".. Onneks oon vihdoin alkanut löytämään sitä, mitä oikeasti haluan ja millasta elämää haluan elää, ei mun someseuraajat.

Tulppaanit, blogi

Avasin tän blogin sattumalta ihan muista syistä, enkä alunperin tullut tänne mitään kirjoittamaan. Mutta blogin avattuani, tuli jotenkin todella kotoisa olo. Ja tässä ollaan. Blogiin on myös edelleen silloin tällöin tullut joitakin kommentteja, vaikka postauksista on vuosia! Kiitos jokaiselle, joka jaksaa blogeihin kommentoida. Et arvaakaan miten merkityksellinen sun kommentti on. 

Mä oon suorittaja ja viimeiset vuodet oon suorittanut liikaa, niin paljon, että viime syksynä iski burn out. Sen jälkeen olen opetellut hidastamaan elämää. Yrittänyt opetella uudestaan nauttimaan arjen pienistä kivoista asioista, elämään enemmän ilman ruutuja ja olemaan stressaamatta kaikesta mitä pitäisi tehdä. Siitä rauhallisemman elämän opettelusta haluan kirjoitella teille. Käsitöistä, puutarhasta, kodista, ruoasta, hitaammasta elämästä ja arjen pienistä iloista. Näistä me tullaan yhdessä juttelemaan. Postailen aina silloin, kun mulla on inspiraatiota. Opetellaan yhdessä olemaan suorittamatta. Ihanaa, jos olet löytänyt tänne. Lämpimästi tervetuloa mukaan! 

Tulppaanit puutarhassa ilta-auringossa



Seuraa blogia Bloglovinissa ♡

2 kommenttia

  1. Hienoa että omanlainen elämä on löytymässä ja kiitos kun jatkat blogi -kirjoittelua. Olen uusi lukija ja etenkin puutarhakuulumiset kiinnostavat. Pienen pieni rivitalopiha on täälläkin hoidossa. t. Sanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihanaa, että olet löytänyt tänne! :) Puutarha juttuja on varmasti vielä tulossa, niin kauan kuin tuota kasvukauta riittää. Tervetuloa! <3

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.