Kevätsisustuksen päivitystä

*Yhteistyössä Poster Store

Vitsi miten ihanaa on kun kevät on alkanut nyt oikeasti. Pari viikkoa sitten meille iski ainakin tänne Jyväskylään kunnon takatalvi ja lunta tuli ainakin 15cm. Ei paljoa naurattanut. Mutta nyt on paistanut lähes joka päivä aurinko ja aurinko lämmittää jo niin kivasti! :)

Kevään myötä innostuin vähän päivittämään taas kodin sisustusta. Aikaisemmin tässä alkuvuodesta hommasin tosiaan uuden sohvan ja tv-tason ja tällä kertaa olikin kyse vähän pienemmistä muutoksista. Pääsin nimittäin tekemään yhteistyötä Poster Storen kanssa ja pääsin tilaamaan vähän tauluja piristämään sisustusta.
Ootko sä jo tutustunut Poster Storeen? Mulla on vain positiivinen fiilis heistä! Taulut ovat kauniita, tulivat nopeasti ja oli hyvin pakattu! Tauluilla on niin helppo piristää sisustusta. Jos kaipaat sisustukseen uutta ilmettä niin kannattaa kurkata heidän julisteet. Tai jos tykkäätte inspiroivista teksteistä niinkuin minä, niin kannattaa kurkata Mindfulness julisteet. Mennään katsomaan mitä päädyin heiltä tilaamaan.
Mun tavoite sisustuksen suhteen viime aikoina on ollut saada siirrettyä sisustusta mun teinivuosien Girly Girl-tyylistä vähän aikuisempaan. Niimpä kaipasin eteisessä olleiden taulujen tilalle vähän uutta. Halusin eteiseen jotain motivoivaa. Niimpä ensimmäinen valinta sinne oli tuo Los Angeles taulu. Ollaan lähdössä lokakuussa Losiin, joten en kahdesti miettinyt tuon taulun kohdalla. Nyt se on eteisessä motivoimassa mua vähän kiristämään kukkaron nyörejä. ;) Toiseksi tauluksi valikoitui tuo motivaatio taulu, tekstillä. Mun mielestä toi sopii tosi kivasti tyylinsä puolesta eteiseen!

Tykkään motivoivista tekstitauluista, mutta niiden kanssa kaipaan myös jotain simppeliä ja yksinkertaista. Tää on just sellanen!

Tykästyin tähän quoteen tosi paljon, joten tää päätyi mun yöpöydälle, I like it!
Aika monta taulua tuli tilattua, mutta suurin osa näistä odottaa vielä paikalleen pääsyä. Meillä on kotikotona remontti kesken ja kaipailen sinne kovasti sisustusjuttuja, joten tilasin nämä taulut. Nämä pääsevät sinne, kunhan saadaan siellä ensin remontti valmiiksi! :)

Pst! Mulla on teille myös alekoodi! Koodilla KATJAJOHANNA30 saatte 30% julisteista, ei koske Selection-osion valikoimaa, kehyksiä eikä jo alennettuja tuotteita. Koodi on voimassa 7.5 asti, kivoja shoppailuhetkiä!

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.