Kosmetiikkahaaste

Törmäsin Miinan blogissa tähän kosmetiikkahaasteeseen & ajattelin, että tää ois todella mielenkiintoinen tehdä. Tässä on vähän sama idea kuin tässä vaatevallankumouksessa. Tarkoituksena vähän kartoittaa paljonko materiaa kaapeista löytyykään. Ja pakko sanoa, että järkytyin. Mennään katsomaan miten kävi.
Kuinka monta kosmetiikkatuotetta omistat yhteensä?
- 150. Tämä luku on ihan hurja. Olen ajatellut, että en juurikaan omista. Olen vain aikamoinen hamstraaja. En koskaan, haluaisi käyttää mitään tuotetta loppuun vaan jätän pohjalle vähän ja ostan uuden. Näitä melkein tyhjiä purkkeja on aika monta... Tästä olen nyt vihdoin yrittänyt opetella pois.

Kuinka monta meikkipussia sinulla on?
- Kaksi. Kaikki meikit mitä otan esimerkiksi yökylään mukaan ei mahdu tuohon yhteen. Pitäisi varmaan ostaa yksi isompi.

Kuinka monta eri putelia käytät suihkussa käydessäsi?
- Yleensä neljää. Shampoo, hoitoaine, suihkusaippua & kasvojen pesu.

Kuinka monta eri hiustenmuotoilutuotetta omistat?
- 10. Näitä mulla ei ole kauheasti ja näistäkin osa on hiuslakkoja, joita en käytä ikinä. :D

Kuinka monta meikkituotetta sinulla on?
- 110. Tuosta 150 kosmetiikkatuotteesta suurin osa eli tuo 110 on meikkituotteita. Kuulostaa ihan hullulta lukemalta ja sitä on aika vaikea käsittää. Mulla on lähes kaikki mun meikit Ikean Malm pöydän laatikossa ja on hassua ajatella, että miten ne mahtuu sinne? Ne vaan on aika pieniä purkkeja.

Kuinka monta testeriä sinulla on vielä käyttämättä?
- En oo varma onko mulla testereitä ollenkaan?
Kuinka monta kynsilakkaa omistat?
- 22

Kuinka monta meikkitutoriaalia olet katsonut elämäsi aikana?
- Hei oikeasti.. Voiko tätä edes tietää? Monta!

Kuinka monta pohjatuotetta käytät meikkisi tekemiseen?
- Mitkä lasketaan pohjatuotteiksi? Kolmea, jos varjostusta ei lasketa. Peitevoide tummille silmänalusille, peitevoide punaisuuteen & meikkivoide.

Kuinka monta hajuvettä sinulla on?
- 6. Ajattelin, että näitä olisi ollut enemmän!

Kuinka monta kertaa kuukaudessa meikkaat keskimäärin?
- Hmmm. Tämä riippuu niin paljon. Esimerkiksi koko kesän aikana en juuri meikannut. Nyt syksyllä olen taas meikannut töihin & jos lähden johonkin. Vapaapäivinä yleensä annan ihon levätä. Sanotaan että n. 20 kertaa?

Kuinka monta vanhentunutta kosmetiikkatuotetta kaapista löytyy?
- Todella monta. Mä en ikinä oikein seuraa noita parasta ennen päivämääriä.


Tätä oli kyllä tosi mielenkiintoista tehdä & avasi hieman silmiä. Tämän innoittamana innostuin siivoomaan meikkejä. Osa lähti roskiin & osan annoin siskolle! :) Haastan just sut tekemään tän, jos sua kiinnostaa tietää paljonko purkkeja kaapeista löytyykään!

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.