Helppo vinkki meikkisienen puhdistukseen

Jos sä oot yhtään yhtä laiska pesemään meikkisientä kun mä, niin tää vinkki on just sulle! Mä oon aika laiska pesemään mun meikkisiveltimiä & -sieniä. Varsinkin just sienen pesu on hermoja raastavaa, kun tuntuu että sitä saa hinkata puoli tuntia ennenkö siitä saa meikkijäämät irti. Törmäsin vähän aikaa sitten tähän niksiin yhdessä Youtube-videossa (en nyt löydä sitä!) ja olin hieman skeptinen, vaikka videolla se toimikin. Sitten päätin testata sitä ja toimiihan se!

Et tarvitse tähän muuta kuin palasaippuan, meikkisienen ja vettä. Periaatteessa koko homma on siinä, että hankaat meikkisientä palasaippuaan juoksevan veden alla ja that's it! Mulla ainakin sieni puhdistui yllättävän nopeasti! Paljon nopeammin kuin mitä olen ennen saanut sen puhdistettua.
Meikkisieni
Meikkisieni
Mun meikkisienestä ei ainakaan ihan uudenveroista enää saa millään, mutta pakkoa sanoa että yllätti kyllä miten puhtaaksi se silti lähti! En voi antaa kuin ison peukun tälle niksille!

Olitko sä jo kuullut tästä niksistä? Aiotko kokeilla? :)

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.