Testissä mm. Evolve & Organic Shop

Muistatteko vielä, kun oltiin kesäkuussa blogimimmien kanssa mökkeilemässä? Saatiin silloin myös Goodie Bagit ja sieltä löytyi monta niin kivaa tuotetta, että halusin tulla kertomaan näistä vähän lisää. Pakko vielä mainita, että nämä tuotteet on ihan vain saatu, tämä ei siis ole maksettu mainos! :)
Evolve Radiant Glow Mask
Oli hassua ekan kerran käyttää tätä, koska oon tottunut naamioihin, jotka kuivuvat kasvoille. Tämä ei kuivu ja tämä on myöskin ehkä omaan makuuni hankalampi levittää. Tässä on kiva tuoksu ja pois pestessä kasvojen iho saa kevyen kuorinnan! Plussaa siitä, että tämä sopii kaikille ihotyypeille.

Hurraw Huulirasva
Tämä huulirasva kipusi heittämällä lemppari huulirasvojeni listalle. Olen kunnon huulirasva-addikti ja kosteuttava huulirasva on mulle todella tärkeä. Tämä kosteuttaa, pitää huulet kosteutetun tuntuisina ja tuoksuukin hyvälle. Iso plussa Hurrawille myös laajasta valikoima. Ainut miinus, että tätä ei taida saada ostettua normaalista päivittäistavarakaupasta? Korjatkaa jos olen väärässä, mutta en ole näihin ainakaan törmännyt missään muualla kuin Sokoksella! Hinnasta pieni miinus. Omasta mielestäni näin pienelle tuotteelle hieman liian korkea hinta.
Weleda Pamperin Body Oil
Voi mikä ihana ruusuinen tuoksu ja muuten ihana tuote. Koen tän vaan itselläni vähän hankalaksi käyttää. Tätä kuuluisi laittaa iholle heti suihkun jälkeen, kostealle iholle. Enhän mä ikinä muista ja ehdi siinä vaiheessa, kun iho olisi vielä kostea. :D

Organic Shop Body Scrub
Siis rakastuin tähän tuotteeseen aivan täysin. Tykkään tästä koostumuksesta todella paljon ja siis vitsi mikä tuoksu!♡ Niin syötävän herkullinen tuoksu, etten kestä!
Herbina Vartaloemulsio

Tän vartalorasvan myötä oon taas muistanut rasvailla etenkin jalkoja paljon enemmän. Mulla on aika usein ollut body buttereita käytössä ja vitsi miten tykästyinkään taas tällaiseen emulsio-muotoiseen rasvaan. Tää on niin helppo ja nopea levittää. Tää tuoksu on myös niiiin hyvä!


Herbina Vartalokuorinta
Rakastuin tuohon Organic Shopin vadelman tuoksuiseen vartalokuorintaan, joten en ole malttanut edes käyttää tätä vielä. Säästän tätä siihen, kun tuo Organic Shopin kuorinta loppuu tai kaipaan vaihtelua vadelmaan. Tässä on myös niin ihana tuoksu!

Ootko sä käyttänyt jotain näistä? Mitä oot tykännyt? Vai ootko haaveillut saavasi jonkun näistä testiin? :)

6 kommenttia

  1. Hurraw ja Organic shop ovat olleet testissä, ja molemmat ovat kyllä olleet mun suosikkeja♥ Organic shopilta en oo testannut tota vadelmakuorintaa. Mulla on ollut testissä sugargrass, mutta pitää varmaan ostaa joko toi vadelma tai mango testiin jossain vaiheessa! Jep toi on kyllä harmi, että Hurraweita ei oo perus päivittäistavarakaupoissa, vaikka niissä yleensä onkin joitain luonnonkosmetiikkamerkkejä. Pitää varmaan laittaa palautetta/toivetta tolle lähikaupalle :D Ja oon kyllä samaa mieltä myös tosta hinnasta, koska sitä huulirasvaa ei oo edes puoleenväliin saakka tossa putilossa... :'D

    Anskiss

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :) Toi vadelma on kyllä ihana, vaikka tykkään myös mango-tuotteista! :)<3 Joo, niimpä!! Toivotaan, että hinta laskisi jossain vaiheessa! :)

      Poista
  2. Kaikki nämä oli mulle uusia tuotteita, en oo testannut! Mutta toi raspberry scrub näyttää kyllä tosi ihanalta & sellaiselta mitä voisi itsekin kokeilla :)

    - Kiia // http://kiiainnanmaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :) Suosittelen sitä kyllä kovasti! Tykkään siitä tosi paljon! :)

      Poista
  3. Mulla on tuo sama huulirasva ja se on myös mun suosikki! Hinta on ehkä turhankin korkea, mutta se kestää kauan. Oon käyttänyt kyseistä huulirasvaa lähes päivittäin vuoden ajan, ja vielä on paljon jäljellä. :) Kuulostaa kaikki kivoilta tuotteilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoh! No kiva kuulla, että se kestää! :) Käytän sitä myös tosi paljon ja oon oottanut, että millon se loppuu! :D

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.