Uudet lasit ✗ 2

Vihdoin on silmälasit & aurinkolasit saaneet päivitystä. Vitsi miten mukavaa on taas nähdä kunnolla! Huomasin kevään mittaan, että näkö on taas huonontunut, kun jouduin jatkuvasti siristellä silmiä. Ei siis yhteistyö Instrumentariumin kanssa olis voinut osua parempaan saumaan, täydellinen ajoitus!

Kävinkin sitten toukokuun lopussa vähän selailemassa kehysvalikoimaa Instrulla ja vitsi miten onkin aina vaikeaa löytää mieleisiä kehyksiä. Varsinkin kun pyöreät linssit on nyt in ja ne ei oikein sovi mun kasvoille. Siinä sitten sovittelin pääasiassa mustia kantikkaita kehyksiä - niitä mun vakkarimalleja. Halusin samalla testata muita vähän erilaisia. Kokeilinkin noita Chloè:n kehyksiä ja jotenkin ne tuntui istuvan mun kasvoille. Ajattelin kuitenkin, että kyllä ne mustat ja kantikkaat pitää olla. Noi kehykset jäi kuitenkin pörräämään mieleen, joten niimpä repäsin ja ostin kehykset, joita en olis kuvitellut ostavani. Tykkään kyllä näistä vaikka onkin totuttelemista, kun nää on niin erilaiset, mitä olen tässä 9 vuotta  tottunut käyttämään!

Aurinkolaseista lähti tilaukseen klassiset Raybanit. Olin ennakkoon vähän haaveillut löytäväni vähän samantyyliset peililasit, mitkä omistan. Oon siis ostanut yhdet vaaleanpunaiset peililasit asukuvia varten ja olisin halunnut sen tyyliset myös vahvuuksilla. Sellasia ei Instrun valikoimasta löytynyt, joten nää Raybanit oli parhaan malliset mun kasvoille. Tykkään kyllä näistäkin tosi paljon!

Miltä nää kehykset näyttää sun silmään? :)

4 kommenttia

  1. Noi on kyllä molemmat niin ihanat, että voisin noiden kuvien perusteella ottaa vaikka heti itsellenikin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä tosi kivat! :) Melko simppelit ja aika klassisen tyyliset molemmat! :)

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.