Ihonhoitorutiinit

Ihonhoito rutiinit muuttuu mullakin koko ajan. Nyt oon kuitenkin vihdoin oppinut oikeasti huolehtimaan mun kasvojen ihosta. Ennen mulla oli ihan hällä väliä asenne ja nukuinkin usein meikit kasvoilla. Nykyään en nuku enää koskaan meikit kasvoilla, huolehdin kosteutuksesta ja tykkään laittaa naamioita. Kurkataankin mitä kaikkia tuotteita mun ihonhoito rutiini sisältää.
Puhdistus

Garnier Kasvovesi
Törmäsin Sokkarilla tähän Garnierin Ruusuvesi-kasvoveteen ja tykkään tästä tosi paljon! Tykkään varsinkin aamulla puhdistaa kasvot tällä. Saatan myös meikkien pesun jälkeen puhdistaa viimeisestkin meikkijämät tällä. Itse meikkien puhdistukseen käytän Påre Skincaren puhdistusgeeliä, joka näkyy tässä postauksessa.
Dermosil Syväpuhdistus
Tykkään käyttää tätä savea sisältävää syväpuhdistusta aina muutaman kerran viikossa. Tästä jää ihanan raikas fiilis kasvoille! 
Kosteutus

Lumene Seerumi
Laitan tätä seerumia aina aamuisin meikin alle. Tykkään tästä jo sen takia, että tää kuivuu nopeasti, mä en ainakaan ehdi aamuisin oikein odotella rasvan kuivumista kasvoille.
Dermosil Kasvovoide
Käytän tätä aina sillon, kun tuntuu että kasvot kaipaa enemmän kosteutusta ja aina myös silloin, kun esimerkiksi laittautuessa on hetki enemmän aikaa. Tän pitäisi vähentää myös kasvojen punoitusta, mutta mä en ainakaan ole huomannut mitään isoa eroa mun kasvoissa. Muuten tykkään tästä kyllä!
Naamiot

Dermosil Savinaamio & Loreal Savinaamio
Mun ihon suurin ongelma epäpuhtauksien kohdalla on mustapäät. Siksi aina naamioitakin valitessa otan huomioon sen ja yritän löytää yleensä aina syväpuhdistavan naamion. Mulla onkin tällä hetkellä käytössä kaksi savinaamiota, Dermosilin ja Lorealin. Tykkään tosi paljon näistä molemmista. Lorealin naamio puhdistaa ihohuokosia ehkä himpun verran paremmin, kun taas Dermosilin naamio on helpompi levittää, joten sitä tulee käytettyä useammin.

Onko sulla käytössä jotain näistä tuotteista?

4 kommenttia

  1. L' Orealin savinaamio on kyllä tosi hyvä! :)

    VastaaPoista
  2. Lumenen Lähde-seerumista on kyllä tullut ihan mun vakkari, en edes tiedä miten olen ennen pärjännyt kokonaan ilman seerumeita! Myös toi L'orealin savinaamio on upea, aina jos alkaa naama kukkia, niin toi todellakin puhdistaa ja silottaa ihoa! <3

    Sanna / pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niimpä! :) On kyllä ihan lemppareita noi! :)

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.