Blogiystäväkirja

Törmäsin Saijan blogissa tällaiseen blogiystäväkirjaan ja mun mielestä tää oli niin hauska idea, että halusin itsekin täyttää tämän. Tässäpä siis mun vastaukset:

Bloggaajan nimi: Katja

Blogin nimi: Katja Johanna

Ikä / blogin ikä: 22 vuotta. Tämä blogi on 2,5 vuotta vanha.

Aikaisemmat blogit: Entisten blogien nimiä on ollut mm. Don't dream it, live it, Don't stop the music, Positive Vibes Only. 

Miksi aloitit bloggaamisen? - Olin lueskellut muiden blogeja ja se vaikutti kivalta puuhalta, joten aloitin oman blogin. Tällä tiellä ollaan edelleen yhdeksän vuoden jälkeen! :)

Mistä aiheesta postaat mielelläsi? - Lifestylestä, kauneudesta, sisustuksesta, tyylistä, ruuasta ja tykkään tehdä paljon myös tällaisia 'Get to know me'- tyyppisiä postauksia!

Mistä aiheesta et postaa mielelläsi? - Negatiivisista. Tykkään kirjoittaa tänne positiivisia juttuja ja haluan inspiroida muita. Mutta haluan pysyä mahdollisimman aitona, joten silloin tällöin tulee kirjoiteltua myös niistä elämän varjopuolista ja arjen ei niin kivoista jutuista.
Blogistani tulee isona: -Toivottavasti isompi. Olen kiitollinen jokaisesta teistä, jotka siellä tälläkin hetkellä lukee mun höpinöitä! Toivon silti, että teitä on siellä jonain päivänä vieläkin isompi joukko, joiden kanssa pääsen vuorovaikuttamaan ja jotka inspiroituvat postauksistani!

Kuinka kriittinen olet omaa blogiasi kohtaan? - Voisin sanoa tähän, että liian kriittinen, mutta myös liian vähän kriittinen. Haluaisin julkaista tänne enemmänkin sellaista rennommalla otteella tehtyä materiaalia, mutta kuitenkin olen aika tarkka millaisen postauksen julkaisen. Joskus jätän postauksen julkaisematta, koska se ei vaan ole liian hyvä ja joskus taas julkaisen postauksen, joka olisi voinut olla parempikin.

Mitä tapahtuu blogisi kulissien takana? - Huh, paljon taustatyötä. Kuvien ottamiseen menee useita tunteja, kuvien muokkaukseen lisää tunteja sekä myös tekstin kirjoittamiseen uppoaa aikaa. Myös inspiraation etsimiseen kuluu aikaa. Aina ei ole inspiraatio huipussaan ja aina niitä ideoita ei putkahda päähän itsestään. Silloin täytyy vähän selailla mm. Instagramia, Pinterestiä tai muiden blogeja, jos niistä löytyisi mielenkiintoisia ideoita, joista voisi tehdä oman versionsa.

Blogin kautta olen saavuttanut: - Ainakin lisää taitoa näissä kaikissa osa-alueissa; visuaalisuudessa, kirjoittamisessa, valokuvaamisessa, markkinoinnissa sekä kuvien editoimisessa.

Blogisalaisuutesi? - En tiedä onko mulla mitään salaisuutta. Yritän tehdä tänne sisältöä sellaisista aiheista, jotka mua itseäni inspiroi ja kiinnostaa. En mieti liikaa, mitä muut haluavat nähdä. Näin tässä hommassa säilyy mielenkiinto. Se kyllä myös näkyisi blogista, jos tekisin sisältöä, jonka tekemisestä en niin nauti.
Suosikkisovellukseni: - Pakko sanoa Instagram & Pinterest.

Lempibloggaajasi: - Huh, tähän voisin sanoa montakin inspiroivaa bloggaaajaa. En millään osaa sanoa vain yhtä. Tässä muutama lemppari: Johanna Turpeinen, Sonja Tuulia K, Lauravilhelmiina, Mariannan

Mikä erottaa blogisi muista blogeista? - Voi kumpa tietäisinkin. En ihan rehellisesti osaa vastata tähän. Mua pelottaa jatkuvasti, että mun blogi onkin liian 'massaa' ja sitä se varmasti onkin. Vaikka teenkin hyvin sellaista oman näköistä juttua tänne, mutta ehkä mun maku on vain vähän massaa.. Toivoisin, että löytäisinkin sellaisen oman juttuni, mikä vähän erottaisi mua muista. Mikä sun mielestä erottaa mun blogin muista?

Paras blogimuistoni: - Blogimiitit ja -tapahtumat ehdottomasti! On ollut ihan huippua päästä tutustumaan uusiin ihmisiin ja päästä käymään tapahtumissa!

Kenet haastan mukaan? - Haastan kaikki, ketkä ei ole tätä vielä tehnyt! :)

12 kommenttia

  1. Hei kiva että ehdit toteuttaa tämän jo! <3 Tykkään siun blogissa nimenomaan visuaalisuudesta sekä siitä, että olet aito ja oma itsesi :)

    VastaaPoista
  2. Näitä on niin kiva lueskella! <3 Pitääpäs itsekin laittaa tämä toteutukseen :)

    VastaaPoista
  3. Hei onpa kiva! Itsekin kirjoitan juuri tästä. Löysin sen sinun blogista, kiitos siitä!

    VastaaPoista
  4. Siis nyt mä aloin täällä pohdiskella, että pitäiskö oikeesti itekin toteuttaa tämä, haha :D ihan sikakiva postausidea kyllä! Tosin musta tuntuu, että mun vastaukset kuulostaisivat monesta kohtaa hyvin samalta kuin sulla :D

    Sanna / pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa! :D Tee ihmeessä! Näitä on kiva lukea! :)

      Poista
  5. Vautsi, oot bloggaillu ihan siiiiika pitkään :) Kiva kun teit tämän haasteen, on muuten mun keksimä! :) Ihanaa kesää ❤️

    nouw.com/funfitfash

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :) Pointsit sulle, tää on kyllä tosi kiva postausidea! :)
      Voi kiitos samoin! :)<3

      Poista
  6. Ihana postaus ja kivoja vastauksia sulla moneen kysymykseen! Mustakin yksi bloggaamisen parhaita puolia on juuri ne uudet ihmiset, joihin sen kautta on tutustunut :)

    - Kiia \\ https://kiiainnanmaa.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.