Yksi elämäni tärkeimmistä ihmisistä

Voisin tässä mainita tosi monta eri henkilöä. Maininnan arvoisia olisi tottakai esimerkiksi perheenjäsenet, jotka on kaikki todella rakkaita & tärkeitä. Tänään ei kuitenkaan puhuta heistä. Kävin yksi päivä läpi mun Facebook kuvia ja törmäsin taas tohon alla olevaan kuvaan ja mulle vaan nousi niin leveä hymy kasvoille ja niin onnellinen fiilis siitä, että tämä ihminen on mun elämässä. Kuvassa siis ollaan ystäväni Katan kanssa. Ollaan tunnettu eskarista asti ja ollaan edelleen todella läheisiä. Musta on todella hienoa, että meidän ystävyys on kestänyt näin kauan (16 vuotta!) ja tulee toivottavasti jatkumaan elämän loppuun saakka. Ollaan saatu yhdessä kasvaa ja käydä läpi elämän eri vaiheita. On kasvettu lapsesta teineiksi ja teinimyllerryksen jälkeen kasvettu aikuisiksi. Ja oon niiin onnellinen, että me ei olla kasvettu erilleen.

Kata on sellainen mun sielunsisko. Meillä on niin samantyyliset arvot ja ajatusmaailmat, on niin helppo jutella Katan kanssa ihan mistä vaan taivaan ja maan välillä. Voisi sanoa, että meillä on myös yhteinen harrastus - nimittäin valokuvaaminen. Kata on mun vakkari asukuvaus-kaveri ja ikinä ei oikeastaan tiedä, että mihin me päädytään, kun lähdetään kuvailemaan. Kerrankin lähdettiin ottamaan kuvia auringonkukkapellolle, johon ajettiin 40km ja jota me ei koskaan löydetty ja päädyttiinkin rypsipellolle kuvaamaan. Se on myös ihan parasta, kun on ihminen, joka ymmärtää että ne kaksi kuvaa ei riitä, joka jaksaa kuvata ja joka on yhtä innoissaan siitä kuvaamisesta kuin minä! Tää meidän valokuvausharrastus on alkanut jo kun ollaan oltu aika pieniä - kauan ennen blogin aloittamista. Silloin vielä ei ollut tietoakaan visuaalisuudesta tai esteettisyydestä, mutta hauskaa meillä on aina ollut!
Oon niin kiitollinen, että oot kulkenut mun rinnalla kaikki nämä vuodet. Olet tärkeä. Sister from another mother.
Voin kertoa, että tätä postausta ei ilman kyyneliä kirjoitettu. Aina ei muista kertoa niille rakkaimmille ihmisille kuinka tärkeitä ne on. Välillä on hyvä pysähtyä ja kertoa läheisille kuinka rakkaita ne onkaan. Haastan just sut tänään kertomaan jollekkin sun läheiselle kuinka tärkeä hän on sulle!

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.