7 ✗ syntini

Kukkuu, täällä ollaan vaikka täällä onkin nyt ollut vähän hiljaisempi postaustahti! Oon vaan niin nauttinut näistä aivan upeista säistä, etten ole malttanut paljoa koneella olla. Mut musta se on ihan ok! Mä aion nauttia näistä aurinkoisista ja helteisistä päivistä nyt niin paljon kuin vaan voin - koska se on luvannut aika sateista kesää.. Muistakaa tekin nyt nauttia! :) Mutta nyt mennään kurkkaamaan, mitä syntejä mulla on!

Herkuttelusyntini...
Mä en loppupeleissä kyllä edes herkuttele ihan hirveästi. Nyt kun tätä aloin kirjottamaan, niin muistin että mulla jäi eiliseltä leffareissulta herkkuja. Olin jo ihan unohtanut... Mutta välillä innostun ostamaan Pandan valkosuklaa-vadelma muru suklaalevyn ja se tulee aina vedettyä hetkessä ihan yksin. Sen syömisestä jää yleensä vähän huono omatunto, kun miettii kuinka paljon esimerkiksi kaloreita tuli just vedettyä napaan.. Ja välillä tulee myös syötyä karkkia, vaikka olis jo maha kipee, miksi?!..

Ihonhoitosyntini...
Pari vuotta sitten olisin voinut kertoa tähän pitkiäkin listoja, mutta nykyään olen oppinut pitämään omasta ihosta paremmin huolta. Tähän voisin kuitenkin mainita sen, että koko kroppa kaipais ehkä useammin kosteutusta kuin sitä jaksan rasvata. Ja tosi väsyneenä ja varsinkin jos tuun tosi myöhään kotiin niin saatan putsata meikit ainoastaan sellaisilla kasvojen puhdistuspyyhkeellä, vaikka tiedostan että ei sillä saa kaikkia meikkejä puhdistettua kunnolla ja olisi parempi, että ne oikeesti pesisi pois. Joskus ei vaan jaksa ja tahtoo heti laittaa silmät kiinni..
Siivoussyntini...
Tiskit... Mulla ei ole siis astianpesukonetta ja astioiden tiskaaminen venyy aina niin pitkään, että multa loppuu astiat kesken. Mä en vaan jaksa, se on niin tylsää puuhaa, blaah..

Hiussyntini...
Tää oli vähän vaikee. En ainakaan omasta mielestäni kohtele mitenkään erityisen huonosti hiuksiani. Ehkä kuitenkin suoristan hiuksia liian usein ja tekis varmasti hiuksille myös hyvää kun omaa juurikasvua ei tarviis olla vähän väliä värjäämässä.

Ystävyyssyntini...
Ehdottomasti se, etten ole kovin oma-alotteinen. En oikein koskaan kysy ketään esimerkiksi kylään tai nähdäänkö. Jotenkin vaan aina ajattelen, että sillä on jotain muuta, että ei sillä ole aikaa hengailla mun kanssa.. Tästä puhuinkin enemmän tässä mun yksinäisyys-postauksessa.
Pukeutumissyntini...
Hitsi, tää on kans vaikee. Mä pukeudun aina mukavuus edellä ja en vaan millään meinaa keksiä, mitkä olisi mulla syntejä pukeutumiseen liittyen. Voiko tähän sanoa sen, että mulla lojuu välillä vaatteita ympäri kämppää? Ei vaan aina jaksa viedä vaatteita suoraan pyykkikoriin, joten ne lojuu sitten lattialla. Ei onneks ihan keskellä lattiaa vaan mulla on tossa eteisessä sellanen "nurkka" mihin niitä äkkiä kertyy, haha :D

Parisuhdesyntini...
En ole tällä hetkellä parisuhteessa, mutta oon huomannut sen, että ylianalysoin kaikkea aivan liikaa. Sit aina avaudun asioista, joita oon spekuloinut mun pään sisässä & ylläriylläri, ei ne asiat ookkaan aina niin huonosti kun oon luullut... :D
Millaisia syntejä sulla on? :)

2 kommenttia

  1. Voisin kopsata melkein kaikki sun vastaukset omaan postaukseeni, ei vitsi miten samanlaisia juttuja! :D

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.