Spring vibes | Outfit

Vitsi mikä ihana sää oli koko viime viikon!♡ Mulle ainakin tuli niiiin kevätfiilikset jo! Aurinko paistoi koko viikon ja saatiin nauttia plussakeleistä. Kyllä se kesä sieltä lähenee! :)
Oon ennen ollut sellainen mustiin pukeutuja ja mun vaatekaappi on edelleenkin kyllä 80% mustia vaatteita. Nyt oon koko ajan enemmän ja enemmän tykästynyt vaaleisiin sävyihin. Valkoinen, vaaleanpunainen ja nyt uutena juttuna oon ihastunut siniseen! Etsinnässä olisi myös joku ihanan hempeän keltainen paita. En oo vielä löytänyt täydellistä yksilöä. Jos ootte bongannut jostain just sellaisia hempeän keltaisia vaatteita niin saa vinkata!

Tykkään tosta kuvien asusta ihan super paljon & siitä saattoi tulla mun lemppariasu jopa! Mitä te tykkäätte?
Outfit
Outfit
Sneakers
Outfit
Outfit
Paita New Yorker | Farkut 2nd hand | Kello Ebay | Kengät Skopunkten
Outfit
Onko sun tyyli suurimmaksi osaksi tummia vaatteita vai tykkäätkö pukeutua myös vaaleampiin sävyihin?

11 kommenttia

  1. Aivan ihana paita! Mä itse käytän mahd paljon värejä, joten en taida kuulua kumpaakaan tummaan tai vaaleaan pukeutujaan :D

    ♡:llä valoloytyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Toi oli kyllä ihana löytö!♡ Haha, aijaa! :D No mut se on just hyvä, jos osaa käyttää värejä! :)

      Poista
  2. Ihana asu! <3 Itse tykkään varsinkin näin keväisin pukeutua vaaleampiin sävyihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!♡ Joo, mulla on ihan sama! :)

      Poista
  3. Tosi ihana, yksinkertanen asu :3 Oon viimeset kolme vuotta yrittäny muuttaa oman tyylini vaaleampiin sävyihin, mutta se tuntuu onnistuvan ainoastaan keväällä ja kesällä. Jotenki helpompi pukeuta vaaleisiin, ns. iloisiin väreihin kun ilmakin on samanlainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo mulla on kyllä ihan sama! :D Näin kevään tullessa on paljon helpompaa! Kyllä mäkin vielä on syksyisin ja talvisin turvaudun vielä aika paljon tummiin vaatteisiin! :)

      Poista
  4. Ompa kiva, raikas ja keväinen asu <3 Sopii kyllä sulle!

    VastaaPoista
  5. Tosi ihana yhdistelmä, niin raikas! :)

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.