Koskettavien biisien playlist

Mä oon sellainen musiikin kuuntelija, että muhun iskee aina eniten ja ensimmäisenä se itse musiikki ja rytmi. Sitten jonain päivänä, kun jaksan keskittyä kuuntelemaan biisin sanoja niin saatan saada sellaisia ahaa-elämyksiä, että vitsi tää biisi onkin tosi surullinen tai koskettava. Sit se biisikin saa ihan erilaisen merkityksen. Mulle käy aina välillä näin. Esimerkiksi Eminemin - Stan biisi on tämmönen. Tykkäsin ja jammailin tähän todella pitkään ihan vaan musiikin ja rytmin takia. Sit jonain päivänä selvitin mitä siinä lauletaan ja itkuhan siinä tuli. Se biisi onkin aika surullinen. Ajattelinkin nyt listata teille muutaman biisin, jotka koskettaa mua.










Näistä mun lemppareimmat biisit on toi Sian & Suvi Teräsniskan biisit.♡ Oliko nää biisit sulle tuttuja ja mikä näistä on sun lemppari? Vai iskeekö tällainen musa suhun ollenkaan?

10 kommenttia

  1. Siis näistä kans toi Suvin veto tosta yhtenä iltana biisistä on mun lemppari!! Ja mä taas nimenomaan kuuntelen aina biisin sanotukset - varsinki just siitä syystä että kaikki tommonen vähän surullisempi ja vaikeista asioista kertova musiikki on niin lähellä sydäntä - ja sitä kans haluaa sit tietää et mistä laulaa ku laulaa mukana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :) Joo, rakastin jo tota Yhtenä Iltana alkuperäistä versioo, mutta toi Suvin versio on vaan niin kaunis!♡ Joo, mä oon just vähän toisinpäin! :D Tai mäki tykkään kyllä lauleskella mukana, mutta mulla menee yleensä aika kauan ennenkö saan aikaseks selvittää sanat! :D

      Poista
  2. Sinä riität on miusta aivan ihana kappale! 😍 Jotenkin niin herkät sanat ja mietin aina, miten onnellinen oon, että miulla on rinnalla mies, jolle todellakin riitän ja olen tärkeä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihana biisi! :) itse saan siitä just niinpäin lohtua, koska en oo ollut rakkauselämässä kauheen onnekas, että vielä joku päivä löydän jonkun ihanan ihmisen rinnalleni! :)

      Poista
  3. Tykkään tosi paljon tosta Chisun biisistä, vaikka sanoma onkin niin surullinen <3

    VastaaPoista
  4. Chisun kappale on näistä parhain. Oikeastaan kaikki kappaleet ovat kivoja, olen aika kaikkiruokainen musiikin suhteen!

    VastaaPoista
  5. Hauska postaus! Tykkään kans superpaljon tosta Suvin versiosta. Ja Siasta nyt ihan ylipäätään. :)

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.