Ensivaikutelma: Dermosil

*Yhteistyössä Dermosil.fi kanssa
Pääsin tekemään yhteistyötä ihanan Dermosilin kanssa. Onko Dermosil sulle tuttu? Kyseessähän on siis suomalainen yritys. Tuotteita löytyy moneen lähtöön: ihonhoitoon, hiustenhoitoon, meikkejä ja ravintolisiä. Oon tiennyt Dermosilistä jo kauan ja mulla on aina ollut todella hyvä kuva tästä yrityksestä! Heidän tuotteitaan ei ole myöskään testattu eläimillä!
Törmäsin pariin hauskaan faktaan, kun tein vähän taustatutkimusta tätä postausta varten ja ajattelin jakaa ne teidänkin kanssa. Dermosil on perustettu vuonna 1988, joka sattuu olemaan myös mun veljen syntymävuosi. Dermosilin verkkokauppa on perustettu 1996, joka sitten on meitsin syntymävuosi! :D Tää oli musta jotenkin hauska sattuma! :D

Olen aikaisemmin saanut heidän tuotteitaan mm. lahjaksi, mutta jostain syystä ei ole itse tullut tilattua heiltä tuotteita. Nyt halusinkin päästä testailemaan heidän tuotteitaan kunnolla. Sainkin mahdollisuuden tilata mieleisiä tuotteita ja ostoskoriin päätyikin aika paljon ihonhoito-tuotteita, koska oon nyt innostunut ihonhoidosta enemmän kuin ennen. Mennään kurkkaamaan mitä kaikkea mulle posti toi tullessaan! Olen käyttänyt näitä tuotteita vain vasta vähän aikaa, joten en osaa vielä kertoa vaikutuksia ihon kuntoon, mutta kerron teille mun ensivaikutelman tuotteista!
Ihonhoito
Syväpuhdistus | "Dermosil Kasvojen syväpuhdistus sisältää savea, joka imee talia ja epäpuhtauksia kuorien samalla kasvojen ihoa."
Tää tuote lupaa hyvää ja odotan innolla, että paraneeko mun ihon kunto tämän käytön myötä. Tää sisältää myös mentolia, joka jättää kasvojen ihon tosi raikkaan tuntuseksi.  Oon kyllä tykännyt käyttää tätä! 
Arganöljy
Hiusnaamio | "Hoitaa kuivia, käsiteltyjä hiuksia sekä kosteuttaa ja palauttaa niiden luonnollisen kiillon." Oon ehtinyt käyttää tätä vasta kerran, mutta tykkään tän tuoksusta! Latvat ei myöskään ole olleet ihan tavanomaisen karheat, vaikka ihmeitä tämä tuote ei ole yhdellä kerralla saanutkaan aikaan.
Jalkavoide | "Hoitava ja täyteläinen voide sisältää sheavoita, manteliöljyä, mangovoita ja sitrusöljyjä, jotka kosteuttavat ja pehmentävät jalkojen ihoa." Kärsin kuivista jaloista ja olen testannut monenlaisia rasvojakin ja paras on ollut lahjaksi saamani Dermosilin rasva. Siksipä halusinkin ottaa testiin tällaisen Shea-version! Tätäkään en ole ehtinyt käyttää vasta kuin kerran, joten en jalkojen pehmeydestä osaa vielä oikein sanoa. Tässä on ihanan miellyttävä tuoksu! Jos siis sitruksisesta tuoksusta tykkää!
Ihonhoito
Savinaamio | "Syväpuhdistava savinaamio epäpuhtaalle, rasvaiselle ja sekaiholle. Sisältää aitoa savea." Oon innostunut nyt myös kasvonaamioista ja nimenomaan vielä syväpuhdistavista. Ensivaikutelma tästäkin on tosi hyvä!
Kasvovoide | "Pehmentävä ja hoitava kasvovoide, joka rauhoittaa herkästi punoittavaa ihoa. Voide lievittää ärsytystä, kosteuttaa tehokkaasti ja tukee ihon pintaverenkiertoa, jolloin ihon sävy tasoittuu." Mun kasvojen ihon yksi ongelmista on punoittava iho. Siksi kun bongasin tän Dermosilin sivuilla niin oli pakko ottaa tää testiin. Tääkin vaatii pidemmän ajan ennenkuin mahdollisia tuloksia näkee. Tää tuntuu tosi miellyttävältä kasvoilla ja tää kuivuu nopeasti, mistä iso plussa! Tää myös rauhottaa just ihoa, joten tätä on hyvä käyttää just esimerkiksi naamion jälkeen.
Ihonhoito
Peitevoide | "Peittää finnit ja mustapäät. Hoitaa ihoa ja vähentää iholla jo olevia epäpuhtauksia. Säännöllisesti käytettynä ehkäisee epäpuhtauksien syntymistä. Sisältää Regu®-Sebiä, joka normalisoi ihon talineritystä." En edes tätä tilatessani tajunnut, ettei tässä ollut ollenkaan sävyn valintaa. Onneksi tämä sopii mulle tosi hyvin! Tää peittää suhteellisen hyvin - ei ihan täydellisesti, mutta tämän kanssa pärjää. Jännityksellä jään odottamaan vaikuttaako tää epäpuhtauksien syntyyn - niin kuin tää lupaa!
Dermosil
Nestemäinen huulipuna | "Huulipuna on täyteläisen peittävä, eikä tunnu huulilla kuivattavalta." Tämä huulipuna kyllä lunastaa lupauksensa! Pigmentti on todella hyvä ja vaikka tän koostumusta ei voisi kevyeksi kuvailla on tää silti melko huomaamaton huulilla! Itse ainakin ihan jopa unohdin, että mulla on tätä huulilla ja mä oon aika herkkä tuntemaan nestemäiset huulipunat aika kuivattaviksi!
Multivitamiinit + ruusunjuuri | "Sisältää B-ryhmän vitamiineja sekä C-, D- ja E-vitamiineja, foolihappoa, biotiinia, sinkkiä, jodia, mangaania, molybdeeniä, kuparia, kromia, seleeniä ja ruusujuurta." Nää vitamiinit lupaa elinvoimaa & energiaa. Halusin ottaa nää testiin, koska oon tuntenut itseni viime aikoina vähän väsyneeksi ja haluan kokeilla olisiko näistä nyt sitten apua!

Yhteenvetona voisin sanoa, että ensivaikutelma kaikista tuotteista mulla on todella hyvä! Jään innolla seurailemaan millaisia tuloksia saan näillä aikaan, paraneeko esimerkiksi mun ihon kunto. Hinta-laatusuhde on myös näissä tuotteissa kohdillaan. Ja ihan näin esteetikkona täytyy myös sanoa, että onhan nää pakkaukset myös aika nätit!♡

12 kommenttia

  1. Miten kauniita kuvia! <3 Mullekin Dermosil on jäänyt vähän pimentoon, siis omien kokemusten osalta :) Blogeissa oon kyllä paljon tuotteita nähnyt. Ehkä pitäisi itsekin tutustua jossain vaiheessa paremmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!♡ Aijaa! Suosittelen ihmeessä! Heillä on tosi laadukkaita tuotteita ja hintakaan ei päätä huimaa! :)

      Poista
  2. Tuttu on jo monen vuoden takaa, äiti alkoi tilaamaan jo 7-9 vuotta sitten heidän tuotteita. Hyvää peruskosmetiikkaa edullisesti, suosittelen vedenkestävää ripsiväriä, se on paras kaikista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa! :D Okei, pitääpä pistää korvan taakse!! :)

      Poista
  3. Oi miten kauniit pakkaukset noissa on! :) Mä en oo testannut koskaan mitään Dermosililtä, mutta etenkin tuo savinaamio kiinnostaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! :) Aijaa, kokeile ihmeessä sitä!! :)

      Poista
  4. Mä tykkään tosi paljon siitä millaiseen suuntaan Dermosil on viime vuosien aikana mennyt, näyttää hintaansa nähden paljon ylellisemmältä brändiltä.

    VastaaPoista
  5. Onpas nätit pakkaukset noissa tuotteissa! <3

    VastaaPoista
  6. Hei wow mitkä kuvat ! ❤️

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

Rakkaudella, Katja. Theme by STS.